052-477-60-44 :לתיאום עם המעצב התקשרי

כתובת: בר כוכבא 8 פתח תקווה.

כיצד לבחור שמלת ערב?

כיצד לבחור שמלת ערב?

אחת ההכנות החשובות ביותר לקראת אירוע עבור כל אישה כמעט- היא בחירת שמלת הערב המתאימה.

הדרך  למציאת שמלת הערב המושלמת יכולה להיות משימה פשוטה או לחילופין קשה ומורכבת.

מספר עצות לרכישת שמלת הערב המוצלחת:

תקציב – קיימת הנחה מוטעית לפיה מחירה של שמלת ערב מעוצבת יקר משמלת ערב בחנות אך אין זה כך שכן מעצבים רבים מכינים דגמים שמחירם שווה לכל נפש ואף בדגמים החדישים ביותר ישנם מבצעים שונים ולכן יש לבדוק את המחירים בטרם מחליטים. ובנוסף, באירוע חשוב מאוד נכון יהיה להשקיע מעט יותר במחיר וליהנות משמלת ערב שתחמיא לגוף, תתרום להרגשה נפלאה לכל אורך האירוע ותוביל להרבה מחמאות.

רכישה בחנות או אצל מעצב – מצד אחד רכישת שמלת ערב בחנות עשויה להיות מהירה וקלה אך מצד שני את עשויה לראות מישהי אחרת באותו האירוע עם שמלה זהה ולכן באם את רוצה מראה יוצא דופן וייחודי כדאי יהיה לפנות למעצב שמלות אשר יכין עבורך שמלת ערב בהתאמה אישית.

סוג ואופי האירוע – יש הבדל מהותי בין שמלה לאירוע כדוגמת ברית או שמלת ערב לחתונה ככל שמדובר באירוע ערב משפחתי וחשוב יותר כך יש לבחור בשמלה יוקרתית ומעוצבת בהתאם.

צבע השמלה – שמלת ערב צריכה להיות בולטת אך לא באופן אשר יהפוך אותה לתחפושת, כאשר יש לזכור כי באירוע חתונה רק הכלה תגיע בלבן, בנוסף יש להתאים את צבע השמלה לגוון העור של האישה ולצבעים ההולמים את גילה ומעמדה.

אורך השמלה – האורך של השמלה מושפע רבות מטרנדים אופנתיים אך מעצב מוכשר הוא זה אשר יתאים את האורך למבנה הגוף ולסגנון האישי של כל אישה.

יעוץ בעת הרכישה – למעצב יש ראיה אחרת בעת התאמת השמלה לגוף האישה ולכן דעתו המקצועית צריכה להילקח במשקל רב יותר מכל עצה של חברה או אדם קרוב אחר.

שמלת ערב מושלמת יכולה להפוך את האירוע למוצלח יותר הן מבחינת המראה החיצוני והן מבחינת ההרגשה הפנימית של האישה הלובשת אותה    ולכן כדאי לקדיש לבחירתה  תשומת לב ולקבל יעוץ אישי של מעצב  מוביל בתחום אשר יש לו את כל הידע והמידע הנדרש כדי להתאים עבורך את שמלת החלומות.

מעצב בעל ניסיון וכישרון אומנותי יעצב את שמלתך בשימוש  בקווי גיזרה , בשילובי מרקם וצבע האמורים ליצר אשליה אופטית של מראה מחמיא ומרזה.

עיצוב שמלות ערב הוא שילוב  בין רצונות וחלומות הלקוחה וצרכיה לבין מומחיותו של המעצב ,  ליצור את המראה הנכון והטרנדי בשילוב אופיה של הלקוחה עם הקווים האופנתיים והמתאימים לגזרתה.

כיצד לבחור שמלת ערב?

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.