052-477-60-44 :לתיאום עם המעצב התקשרי

כתובת: בר כוכבא 8 פתח תקווה.

חליפות – שמלות ערב למידות גדולות

חליפות – שמלות ערב למידות גדולות

נשים במידות גדולות יכולות היום יותר מתמיד ליהנות משמלות ערב נוצצות ומרהיבות בשלל צבעים ודגמים למראה צעיר, אלגנטי מבדים איכותיים בעלי מרקם יוצא דופן היוצר אשליה אופטית של גזרה חטובה ונשית.

 

איך בוחרים שמלת ערב למידות גדולות?

שמלות משכבות של בדים נופלים אינן מתאימות למידות גדולות ויוצרות מראה עמוס המסתיר את כל מבנה הגוף באופן לא מחמיא. בנוסף, שמלות המעוטרות באבנים וקריסטליים או בדים מנצנצים פוגמות במראה הכללי וגורמות לחוסר פרופורציה. חשוב לבחור שמלת ערב אשר תדגיש את קווי המתאר של גוף האישה באופן בו נקודות התורפה יטשטשו ונקודות החוזקה כמו מותן צרה יקבלו את מרכז תשומת הלב, כך שהשמלה תשקף את אופי הלובשת בצורה הרמונית ונוחה.

 

איך בוחרים מעצב למידות גדולות?

מעצב מקצועי לשמלות וחליפות ערב למידות גדולות הוא זה אשר יכול להפוך כל דגם אופנתי לכזה המתאים לנשים במידות גדולות על ידי שינויים כמו גוון וסוג הבד כך שגם כל אישה, בכל מידה, תרגיש יפה, נשית ואופנתית. בגד ערב אמור להתמזג באופן אופטימלי עם גוף האישה. מעצב כשרוני, וותיק ומנוסה יצור התאמה בין טעמה האישי של האישה, מבנה הגוף, אופי האירוע למגוון הדגמים החדישים ואופנתיים ביותר, כך שהקווים והמרקמים של הבדים השונים יעשירו את המראה אך עדיין ישמרו על סגנון צעיר וטרנדי.

 

יהונתן ברוש, מעצב האופנה המוביל לבגדי יוקרה, מתמחה גם בשמלות ערב למידות גדולות ומציע מבחר של דגמים מפוארים ואלגנטיים המעניקים לכל אישה תחושה נשית ואופנתית

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.